כתבות מיוחדות
לכל הכתבותאיפה הן היום?
חבצלת רון היתה חלוצת הפופ התימני-ישראלי, זכתה להצלחה בחו"ל - ונשכחה
זוכרים את עפרה
"אני רוצה לשיר מחאה": 22 שנה למותה של עפרה חזה. חזרנו לשערים ולראיונות
בחזרה לעבר
"לא התבלבלתי מעולם הזוהר": פארה פוסט הישראלית חוגגת 65
נפרדים מהמאסטרו
צביקה פיק: "לפעמים יש לי חלומות זוועה שואני לא זמר ונגמרתי"
מחפשות אותך
המדור לחיפוש כוכבות: אולי סבתא שלך הופיעה על שער לאשה?
המדריך לאתר השערים
75 שנים וכמעט 4,000 שערים ב"מוזיאון המקוון" החדש של "לאשה"
פאולה קוטנר, אורית לאופרט, יריב אלטר
29.10.1984
הם לבשו מעילי עור שחורים, נעלו נעלי צבא כבדות עם ניטים, השקיעו בתסרוקות משונות עם כרבולות מזדקרות והתאפרו בכבדות, נשים וגברים כאחד. היו להם שני מקומות מפגש - ה"פינגווין" ו"קולנוע דן" - שניהם פעלו בתל אביב של אמצע שנות השמונים, שם אפשר היה לרקוד לצלילי מוזיקת הפאנק-רוק ולהעמיד פנים שלונדון זה כאן. בכתבת השער הוגדר ה"פינגווין" כ"מקדשם של הצעירים יוצאי הדופן", אבל בכתבה עצמה התברר שהמפזזים במועדון הם פחות אנרכיסטים זועמים ויותר מתבגרים נורמטיביים שבבוקר שאחרי הבילוי הולכים לתיכון. ולא רק זה: בעוד הפאנק נולד באירופה מתוך מחאה, את הפאנקיסטים התל אביבים שהתראיינו לכתבה לא עניינו מלחמת לבנון או האינפלציה המשתוללת. העיקר שלא ישכחו את עיפרון האיפור בבית. (צילום השער: שלמה אבידן)
מסע על ציר זמן
1984
VOD: מאחורי הקלעים של השערים
מיה ומירית רגב על ההתמודדות בתקופת השבי
ומאין שאבו כוחות